2008. 11. 03.

Tematika III. - Hüllőhegyek

Míg nincs időm összedobni a következő városlátogatásos posztot (előreláthatóan Thessalonikiról), ilyenekkel vagyok kénytelen szórakoztatni a nagyérdeműt... :)
A hüllők az állatvilág azon osztálya, mely mindig is nagyon közel állt a szívemhez...emlékszem, már gyerekkoromban is teljesen lenyűgöztek a köveken napozó fürge gyíkok, életem első siklójáról nem is beszélve. Persze vonatkoztassunk el a kígyóktól, imádott kedvencem egy kövér görög teknős, és ha tehetném, mókás kaméleonokkal, leguánokkal és szkinkekkel zsúfolnám tele a környezetem. :) Sajnos erre sok esélyem nincs, így kénytelen vagyok az állatkertekben kiélni ilyen irányú késztetéseimet, fogdosás/etetés helyett fényképezőgéppel - akárki akármit érez irántuk, szerintem igen mókás lények! :)


a tündibündi, finnyás Tank
Hermann's Tortoise

a morcos macsó - TE mit akarsz?!
Hey, what's up?!

a precízen pózoló leguán
Portrait of a leguan


nem döglött, tunya
Sleeping in warm


a kíváncsi karmos
another reptile for wallpaper :-)


a ragaszkodó szemérmes
gekko

és az új kedvencem, aki előbb sztoikusan megmosolyogta próbálkozásaim
Smiling skink

majd kifejtette véleményét erről az egész fotózás-mizériáról...
Gapy skink :)

Nincsenek megjegyzések: